lördag 11 augusti 2012

Mina bästa föräldrar är här, varför bor de så långt bort !!?


Alla satt och åt frukost när jag kom upp i morse klockan 09, skönt med dom som tar för sig själv utan att man behöver säga något!!
Det var en stor sol så jag tog bilen och barnen och åkte ut till vårt härliga sommarställe bara 2,5 mil från stan ....
Mina föräldrar som var i närheten på en golf-vecka kom också till oss, MYSIGT! Barnen blev så glada och överraskade! Jag också! Vi har badat, eller jag skrev fel ... alla utom jag !!


Bästa morfar och Julia ....
Fina mormor och Julia...

Kan man vara så här vit i slutet av sommaren ..... :-)


nej, då ska man se ut så här..... :-)



Vi har ätit en god middag och kollar lite på OS... mellan kuragömma, efterätt och massa uppträdanden som vanligt !!




Kram och hoppas du får en bra lördag kväll

4 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder, hälsa alla. Bittan-Roger.

    SvaraRadera
  2. Tack snälla! De hälsar tillbaka, Kraam

    SvaraRadera
  3. Det är ju just det där som jag saknar här i sthlm. Närheten till familjen. Både min morsa och min mans föräldrar bor ju kvar i hälsingland och även om de då och då kommer hit så känner jag att barnen missar något ganska viktigt. Relationen blir lidandes. Men flytta tillbaka vill vi ju inte, vi har vårt liv här nu. Men visst är det underbart när familjen kommer ner en sväng och verkligen ÄGNAR SIG åt ungarna på det där villkorslösa viset som bara far/morföräldrar kan. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med Natashja:
      Borta bra men hemma bäst och ibland vet man inte vart hemma är:-) Kraam

      Radera