söndag 12 augusti 2012

En regnig, solig, mysig söndag.


Antar att du varit i kyrkan eftersom det är söndag

Vädret på Östermalm har varit väldigt blandat. Soligt varannan gång man kollat ut och sedan regnigt .... =Svensk Sommar:-) Härligt!

Mina föräldrar har redan åkt:-( Snyft! Barnen tycker det är så mysigt med någon som bryr sig hela tiden. Läser böcker, de är så stolta och älskar att visa & berätta massa saker de gjort på skola och dagis som  täckningar, dagböcker, räkneböcker mm som ligger i olika påsar .....

    Här mamma och jag. Förut var mamma längst, nu e vi rätt lika (1.68) men snart e jag längre .....

Annika och Justin kom också och hälsade på bara så där ändå, skoj! Hon hade med sig en super god barntårta gjord på samma sätt som chokladbollar ....




Vi åt tillsammans allihopa. Jag gjorde nån blandning av kyckling, sallad, ris och lite tomat, gurka, oliver och en god röra till gjord av fetaost och creme fraiche .... Blev mums!

Vi gick ner på Östermalmstorg där de hade loppis, där hittade jag en fin ring som jag köpte för 30:- !
Känns så bra att "få shoppa..."


                                                          Snygg, skön, billig och äkta guld

                                                        (Apropå Guld, DET VAR NÄRA !!!)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar