lördag 18 augusti 2012

Det gick ju toppen !!! (tror jag..)


Först NU har jag hunnit med att ta fram min kära dator där Ö knappen saknas .... (men går att trycka dit ett ändå med lite finess ....)

När jag kom på Centralstationen på väg till Modevisningen & Stockholmsmässan hände något som inte får hända. Mina skor gick sönder helt !? Hela sulan lossnade! Nog för de gamla skorna är gamla (efter nån gammal moster eller så, tror jag)... men ändå och inte hade jag lim i väskan heller ...

De fick bli de andra jag hade i reserv .... och det gick ju bra det också !!


Gick tyvärr inte runt så mycket och kollade denna gång men på vägen och det lilla jag såg var det massa fina saker och kläder.
Så här beskrivs Formex:
Bransch- och inköpsmässa för nordisk inredningsdesign, presentartiklar, delikatesser, konsthantverk, textil, mode, smycken, papper, leksaker och designade produkter för barn.
Sprang även förbi denna fina kille (eller menar monter)


Väl på plats var det bara att bli lite ompysslad av några fina tjejer och jag kände knappt igen mig själv med så mycket smink ....


Vi hade fyra ombyten var och jag trivdes som vanligt i Love Forever fina och sköna kläder! Tyvärr har jag inga bilder (än) från visningen men hoppas jag kan visa några i morgon! Vill du komma i kontakt eller undrar något om just Love Forever kan du ringa eller maila följande adress/nr

Telefon: 08-400 205 23, 0760-235 230


                      
                 Vi visade även lite halsband och om deras smycken kan du läsa mera HÄR
                                                   Detta fina halsband fick jag. Blev så glad!

Dagen var som sagt toppen! Tack vare alla supergoa tjejer som varit på plats. Fina Terece var nöjd med oss och det var väl huvudsaken:-) och Ankie har jag känt 100 år och vi har alltid skoj ihop!


Väl hemma har jag suttit över 4,5 timmar med att fixat barnens hår.... De ska turas om, de ska ta paus, de ska gå på toa, de ska bara ...... hela tiden :-) Jag har tagit ur alla flätor på båda, försökt kammat, tvättat x 4 och balsam, fixat och kammat igen .... Det e inte roligt och det tar SÅ lång tid! Imorgon ska nya flätor i igen och det känns för jobbigt att göra allt på en och samma dag ....
NU ska jag få i mig pizzan vi beställde klockan 19, plocka ihop allt hår som ligger överallt, bädda rent som jag inte orkade fixa i morse, tvätta bort allt smink sedan i dag, kanske ta ett glas vin och sedan   lägga mig ensam i vår stora säng. SKÖNT, jag LÄNGTAR!!

Ses i morgon!

3 kommentarer:

  1. längtar att se lite kläder och modevisning. hoppas på i morgon! läser din blogg varje morgon innan jobbet, jag blir på bra humör då!

    SvaraRadera
  2. Du och Anki Bagger ser alltid ut att ha roligt tillsammans!? Var rädd om dina vänner. Tack för en rolig blogg

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK! Helt rätt vi ska göra det vi blir på bra humör av! Ankie och jag träffas inte SÅ ofta men då vi väl ses har vi alltid skoj! (vi e rätt lika och förstår varandra bra) Kraam

      Radera