onsdag 29 augusti 2012

Dansa Pausa ...


Blev tyvärr ingen "dansa" för mig, istället blev det "pausa" :-)
Julia fick hög feber och vägrade äta på hela dagen. Ett ställe som alltid "brukar" funka e McDonalds men väl där ville hon bara ha vatten och sedan somnade hon i vagnen .....
Så det var absolut inte läge att gå på Rockbjörnen och Gröna lund för mig:-( Synd med tanke på det underbara väder här i Stockholm. Känns som det är sista rycket nu..

Jane var på plats och åkte massa karuseller och Alban delade ut pris. Julia och jag var hemma och myste istället. Jag tänkte kika in allt på Aftonbladet.se men det "blev visst Madicken på min dator istället...."
Då var JAG väl värd ett glas rött vin och massa godis som jag hade gömt undan som nu e slut, sorry !
Här några av mina absolut favoriter!!!



Mums! Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar