söndag 19 augusti 2012

Bilder och lite annat skoj :-) ....

Nu har jag några bilder från visningen igår, tack vare fina, snälla Annelie Persson som var på plats och fotade lite ...

Men först vill jag ursäkta mig lite eftersom jag igen inte skrivit på hela dagen, fy mig!! Jag vet, och jag erkänner att jag har dåligt samvete! Och dessutom att jag inte har någon direkt bra ursäkt heller mer än att jag kan skylla på barnen och det ska man väl inte göra. Man skaffar väl barn för man vill vara med dom så mycket man kan ......
Vi kom inte ur sängen förrän klockan var 10. Det var Mamma Mu som höll på längre än vi trodde och det var väldigt spännande! Så vi åt faktiskt frukost i sängen (i dag har vi gjort mycket man inte ska göra...) Vi var sedan faktiskt i parken redan halv 11. Bra gjort med lite tävlingar med vem som borstar tänderna först, vem som får på sig kläderna först och vem som kan vara tyst längst osv... inte heller särskilt bra lekar kanske:-) ... Men barnen ÄLSKAR att vara i parken och jag "hjälpte" dom bara lite på traven....
Vi hade supermysigt i parken eftersom det var länge sen vi var där. Både Jane OCH Julias kompisar var på plats och vi blev hembjudna på lunch och blev kvar där tills det var dax att gå hemåt och starta att göra flätor några timmar...
Söta Filippa och Jane gick på förskolan tillsammans och fick umgås hela dagen! Så gulligt när de små går och pratar med varandra:
Filippa berättade för Jane att nu kunde de snart kasta sin vagn eftersom lillebror var 4 år och hon skulle ju ändå inte få nåt mer syskon- det hade hon bestämt och sagt till sin mamma o pappa. Hon önskade sig bara en storasyster och det gjorde ju Jane också men det kommer de aldrig att kunna få, men sen, kom de på:
-Jo, OM mamma och pappa skiljer sig och nån träffar någon annan som har barn så kanske den har en stor tjej och DÅ kunde de ju få en storasyster så man vet ju aldrig sa de: Det finns ju en chans i alla fall ....





Här kommer lite bilder från helgen, med ursnygga kläder från Love Forever (jag vill ha allt!) Vill du se mer så kika in HÄR 





Bilderna är som sagt från Annelie som själv sysslar med Heminredning och inredning via nätet. Tänk vad smart! Du bara måste spana in denna sida som till och med har gratis frakt inom Sverige, och det gör du så klart  HÄR 

Nu ska jag förbereda inför dagis, och skolstart i morgon bitti, OJ så ovant. Kommer vi att vakna i tid!?

Kram och Tack för att du läser just min blogg!



1 kommentar:

  1. Söta Kin. Nog för att jag älskar att läsa din blogg men du får inte känna dåligt samvete för att du inte bloggat på en hel dag. Blogga när du känner att du har tid. Blir bloggandet ett måste så kommer eu förmodligen att lessna.
    Men det är väldigt roligt att läsa bloggen :)

    Stor kram

    SvaraRadera