tisdag 7 augusti 2012

Berg flyttade in IGEN ....


Vad konstigt det kan kännas.. Plötsligt dök "vi" upp. Jag hade blivit påmind av några men ändå glömde/missade jag början av Berg flyttar in ....  kanske lika bra de´:-) Nästa gång har jag lovat mig själv och alla andra att även om det är tidigt på morgonen ska jag sminka mig och sätta på en BH åtminstone .....  Jag hade inte riktigt "fattat grejen" för än det var lite för sent, hi hi

Och det känns väldigt länge sen: Vårt hem ser inte alls ut som "ikväll" , Köket är helt omgjort, matrummet är inte ens kvar i samma rum..  (fångade en bild i farten....)

                                                             Numera ser det ut så här:

Ett annat rum ser inte heller ut som "ikväll"!! Sofforna är borta, glasbordet sprack i 1000 bitar och fina Carina är inte kvar... :-(

Mer kan jag inte visa, med tanke på att det inte är så städat:-) Ha Ha. TV4 (så klart...) klipper och filmar som de vill men jag kan erkänna att det är "något" överdrivet ..... Teamet var med oss 24 timmar och de valde ut 17 minuter  ........
OCH våra barn är fantastiska, härliga, fina, snälla, lydiga (ibland) men vilka är inte det när dom står och borstar tänderna samtidigt som kameramän och flera andra främlingar tittar på dom samtidigt .....   Hi Hi

Kram och SOV GOTT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar