måndag 30 juli 2012

Skönt att bara få vara ......


        Här jag, Ingela, Åsa och Anna-Karin ....

Vi har ett litet problem här ute.... ingen mottagning och utan internet nästan. Men vad gör det!? Jag fick lite panik då jag ändå vill kika in och säga hej i alla fall. Vi har en mysig kväll hos vår vän Anna-Karin på Iggön (två mil från Gävle). Vi anlände på förmiddagen så vi har både varit ner till havet och solat, ätit lunch och haft massa att prata om eftersom vi inte setts allihopa på flera år .... vi har gjort mycket bus genom alla år. Varit på Mallis, jobbat i hop mm och eftersom vi bor på olika ställen ses vi tyvärr väldigt sällan:-(
Anna-Karin bor i ett stort fint hus med sin man och ett gäng barn. De har gungor, flera uteplatser, som en hel lekpark utanför huset, de har till och med en glassmaskin ......... Hi Hi
Har tagit massa fina bilder men de får ni se i morgon eftersom jag inte kan spara bilder, eller skicka som jag vill osv.

I morgon förmiddag tar vi bilen tillbaka till stugan i Hudik och hämtar barnen sedan åker jag och småtrollen till Stockholm igen, Mycket åkande....

Nu ska jag slå lite mygg, dricka upp mitt vin och umgås vidare:-)
Stor Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar