torsdag 5 juli 2012

Grattis Anja Persson och lite till ....


Jag har bara varit, gosat, krama och ville lägga mig med mina prinsessor eftersom jag kom hem nästan halv 8 ... därav min frånvaro :-)
Det hade gått så bra utan mig.... barnen hade till och med varit sams, inte bråkat och det har inte varit några problem alls. Är det inte konstigt!?

På centralen när jag väntade på tåget passade jag på att köpa ett fint halsband åt mig själv på Ur & Penn. En snygg silver sko med hög klack, "precis i min smak":-)




De stod även och delade ut en ny supersmart hand disinfection/alcogel som även återfuktar och vårdar huden som är perfekt att ha med sig på resor!


Dagen imorgon får bli som den blir, eftersom det är allra sista dagen här uppe för ett tag. Lördag åker vi tillbaka till huvudstaden.... Tjejerna tycker det ska bli skoj att åka "hem" men de skulle även vilja stanna längre hos mormor & morfar

Sist men inte minst skickar jag ett stort Grattis till Anja  Persson
Nyligen avslöjade Anja Pärson att hon skulle bli mamma. I kväll lade hon ut beviset på twitter.

Artikelbilder

Det var vid niotiden på torsdagskvällen som Anja Pärson publicerade en bild på sig själv och sitt barn på twitter. Hon skriver:
"Tidigt igår morse kom den finaste lilla pojke som finns till stora världen. Lyckligare kan jag inte bli tror jag!"
Pärson avslöjade nyligen i sitt sommarprat att hon och hennes partner Filippa skulle bli föräldrar.

Kram och Sov Gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar