måndag 16 juli 2012

Framme och äntligen sommar !!



Mina ögon syndes knappt av olika orsaker, men vad gjorde det ....





Resan gick bra, tog oss 4 timmar och sedan var det äntligen sommar, på riktigt! Det känns! Oj så varma vindar och solen skiner som aldrig förr :-) Långärmade tröjorna och jeansen får nog ligga under sängen i resväskan den här veckan. När vi kom fram var det 35 grader, så där lagomt varmt .... i år är man inte kräsen. I Sverige har man varit glad när det varit 17 och sol och moln :-) ..

Så klart lockade vattenrutchen och det blev bad i några timmar. Men ingen stor idé att tro att vattnet skulle svalka. Vattnet e nästan lika varmt:-) ....  TILL OCH MED JAG har badat massa!

Internet och bilderna funkar tyvärr dåligt så hoppas kunna visa dig lite längre fram, för det är väldigt fint här och SÅ skönt med värme! I dag "fuskade jag" med solkräm (inte barnen!) eftersom det var eftermiddag och vi var bara ute några timmar. Men jag känner på mina axlar och ser att jag redan fått "färg" ...  Så i morgon så blir det solskydd !!


Kram så länge och skönt att det även varit en fin dag "hemma" med soool hörde jag ryktas om:-) Det är vi alla värda!!
Kraaam

1 kommentar:

  1. Åh så härligt. Njut!
    Vi var hemma i Hudik idag och på eftemiddagen var solen framme och det kändes varmt. Skönt!
    Nu hoppas vi på lite värme här också.
    Kram

    SvaraRadera