torsdag 12 juli 2012

Äntligen och lite tänkvärt ....



Ingarö ligger endast 20 minuter från vårt hem i Centrala Stockholm så det är perfekt även om man bara vill göra en dagsutflykt. Men i natt blir vi kvar. Haft en härlig solig dag med ca 23 grader och solen har varit framme nästan hela tiden. Tänk så olika det kan vara på olika platser i vårt avlånga land ....

Vi har haft en fantastiskt skön dag och kväll! Janes klasskompis som också har sommarställe här ute kom förbi och stannade med oss hela dagen. Mysigt!

Chatrine och Oliver kom också förbi på eftermiddagen (våra kära grannar som numera bor utomlands något år...) och äntligen fick vi ses efter 6 månader! Vi har pratat om allt från Rio med stora rumpor, att allt e så dyrt, skolan, språk mm. Vi har grillat, druckit vin och myst! De sover kvar så vi får även en stund med dom i morgon och hoppas så klart på fint väder!!




                                             Här Oliver, Fredrika, Jane och Julia 

                                                 Fredrikas Mamma, Jag och Chatrin

Chatrin och Julia myser. Var så länge sen så Julia ville sitta i knät på Chatrin. Hon och vi alla har saknat dom så mycket!

Angående min mobil så går det framåt. Jag kan både svara, smsa mm nu men något mobil upplägg till bloggen får jag inte till !? Jag som brukar vara så data och telefon teknisk .... Hi Hi

I dag har jag lärt mig något jag visste men glömt bort:
Vi behöver spendera lika mycket tid på dessa tre viktiga saker!

Sig Själv             Sin Familj/Barn               Sin Relation
HUR MÅNGA GÖR DET !?

Kram och sov Gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar