måndag 11 juni 2012

Tack!


Idag när jag köpte min morgon kaffe på Kringlan fick jag en liten tanke på "förr när jag jobbade som säljare" Då hade jag ringt Åkerisäcken och detta nummer och försökt SÄLJA direkt. Jag smsade och skrev upp alla som "kunde bli mina kunde" på bilar, skyltar, överallt jag hittade .... Konstig känsla det blev ..... kan ändå sakna en liten del av detta "jagande" Hi Hi



Efter ett LÅNGT möte idag mådde mitt onda huvud bra av frisk luft då jag hämtade Julia i Parken som vi gör måndagar.
Kunde inte annat än "LE" när jag hämtar henne och hon går runt såhär .... klart man inte säger något:-) men kan det vara bekvämt ...


Varför sätter barn nästan alltid på sig skorna på fel fot !!? När man ska hjälpa dom och ändra och ta rätt sko på rätt fot ändrar dom till och med fot så det blir fel ändå....  Sötnosar!!

VILKET väder vi har!!! SOL och 20 grader, det är nästan så man får dåligt samvete att vara inomhus.. men nu ska jag göra pannkaka. Smeten har varit i kylskåpet 30 minuter nu och det sägs att man ska låta den stå en stund innan man steker så nu e det dax !

Kraam och tack till dig som orkar, vill och gillar min blogg. Jag gillar dig också !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar