söndag 10 juni 2012

Snart en ny vecka igen ...

Jag har inte hunnit skriva till dig på hela dagen. Förlåt!!

Jag fick ta min frukost i parken. Kaffe är ett måste på morgonen annars kan det hända att jag blir på "inte så bra humör" ...


Sedan har den här söndagen gått lika fort som alla andra dagar! Solen har skinit och det har varit full aktivitet som vanligt...

                                             Här Lisa, Julia och Nell som har roligt i sandlådan!

Efter parken följde några kompisar oss hem och hade roligt:-) Jag och Katrin satt och pratade lite medan barnen lekte. Inte sammanhängande men lite då och då i alla fall.. Ha Ha



Vi har gjort en liten Zoe idag ..... (Carolas dotter...) och flätat Julias hår. Hon var så stolt och det blev så skönt när det väl var klart. Men det tar sin lilla tid. Först reda ut, tvätta, kamma och sedan fläta .. Det tar ungefär 3 timmar totalt ...

                                    Efter middag tog vi faktiskt en promenad IGEN till vår kära park

(våra grannar skulle dit och vi tyckte det var så fint väder att vi hängde med ...) De kan endast engelska men ändå leker barnen bra! Undra om vi vuxna skulle vilja umgås med dom vi inte förstår vad dom säger. De har inte lärt sig något Svenska alls eftersom de går på dagis som bara pratar engelska.






När barnen somnar måste jag RÖJA här hemma. Det har varit mycket barn,= lite smått kaos ... Vågar inte ens visa med en bild. Saker, kuddar, täcken, papper som e klippt i små bitar, leksaker, hår från Julia, disk ÖVERALLT :-) !!

Höörs kanske senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar