tisdag 12 juni 2012

När kan man vara naken !?

Äntligen e den köpt !! Jag tog den som skulle vara bra, enkel och inte kladda... eftersom jag ALDRIG använt Brun utan sol i hela mitt liv. Jag känner ingen annan som inte testat (tror jag...)



Det är bara ett stort problem då jag läser på förpackningen. Solbrun färg på bara några timmar. Det är en omöjlighet för mig, i alla fall idag, säkert i morgon också och även i helgen ..... Jag kan inte springa runt naken i mitt eget hem ens en timme ......  För man kan väl inte sätta på kläder medan man "ska bli brun" !!?
Vi får se om det kanske får bli fötterna idag och resterande kroppen någon annan dag:-).... men när?!

Här jobbas det som vanligt ... och kommer och går någon hela tiden..


I dag ska vi hämta Jane tidigt eftersom det är hennes tur att göra en Zoe, fläta håret :-) så jag har laddat med allt vad det innebär. Speciell utrednings kam, ett särskilt mjukt balsam, inte vilket schampo som helst, och hår ....  Eftersom det e skolavslutning på torsdag i kyrkan och det var väldigt länge sedan vi fixade känns det som rätt läge nu!

Här lite gamla bilder på Jane:
Min stora, fina, underbara, snälla, pluttiga, omtänksamma, bästa storasyster, kramiga lilla tjej:-)!!!


Julia hämtar vi hos Alfred senare eftersom hon ska dit på kalas direkt efter förskolan. Hoppas det går bra även fast de passerar vår port på väg till festen ......

Kraam så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar