fredag 15 juni 2012

Just nu 0-1


                               Såg detta i ett skyltfönster i dag, precis i min smak vad gäller färger!


                              
                               Och så här såg jag ut idag ..... vitt och beige som vanligt. I like!


Dagens lunch bestod av detta. Så mumsigt! Jag känner mig så "skönt mätt" när jag äter fisk! Smart blir man också sägs det, Hi Hi



Annars har dagen rullat på SOM VANLIGT! Bästa Susanne tyckte jag såg brun ut så jag ska absolut fortsätta med min Åhlens kräm (brun utan sol...) Köp den du också så spelar det inte LIKA stor roll om solen e framme på semestern, vi e ju ändå bruna och fina ...... OCH vi slipper ligga och sola vid varje tillfälle vi får + att vi inte bränner oss och skadar vår dyrbara hud!
Jag har även blivit påmind om att det som varit har varit och går liksom inte göra annorlunda och vi måste se från NU och framåt. Det är lätt att säga och det VET man såklart sedan innan, men ändå är det bra att höra det lite då och då, för vi e alla människor och glömmer så lätt saker....

Behöver inte gå djupare in på vad kvällen består av ........ Tror många stugor inte har så många val just i kväll:-) Nu gjorde tyvärr England 1-0 

Kram och tack för ännu en dag !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar