lördag 9 juni 2012

Jorå ...


Skönt att ha en innergård att gå ut på och slippa ta sig ut till någon park med all packning ibland ...  Nog för det är asfalt, inte mycket roligt att leka med men ändå. Det finns en liten bod i alla fall med lite cyklar, hopprep, twist, fotboll osv så det funkar en stund:-)
Janes kompis Laura kom också förbi och stannade med oss till ikväll efter 19. De ses inte så ofta längre men är ändå bästisar och känt varandra och gått på samma dagis sedan de var 2 år.. De hade nog mycket att prata om idag. OCH vet inte HUR många ggr de kollat på DVD:n som kommit sedan de uppträdde och dansade på Maxim Teatern. Laura dansar också där i samma grupp som Jane så klart...








Kladdkakan blev toppen god. Vi åt den ute och då smakar ju allt ännu bättre... Men det är rätt svårt att få kladdkaka perfekt tycker jag. Lätt att den blir för kladdig eller för torr, men idag blev helt lagom !!




Senare i kväll gick vi ut på "lestulang"som Julia säger och åt och tyvärr glömde jag min gamla Nokia hemma. Fortfarande ingen Iphone. Jag får i alla fall ha min mobil i fred, om jag skulle byta vet jag vad som skulle hända.... Det skulle tjatas om att spela spel hela tiden :-)....

Väl hemma har barnen badat och vi har haft lite "lördagsmys" och nu sitter jag i LUGN och ro i soffan lite trött, nöjd, i myskläder utan bh (skönt att låta allt bara få vara där de vill) ha ha och dricker ett glas vin ...



Hoppas din lördag varit bra!!

Kraaaaaam



2 kommentarer:

  1. Roligt, förstår vad du menar! Tack för din blogg

    SvaraRadera
  2. Ha ha, du är rolig du. Ja visst är det skönt att gå utan bh ibland :) kram

    SvaraRadera