fredag 1 juni 2012

Hej då och Sean Banan

I går gick Ankie och jag ut och åt nära vårt hem, det blev Sushi, Mums tyckte jag medan Ankie tog något annat ... Sista natten med gänget:-) Ha Ha
Barnen åt pastan som fanns kvar, men för att variera lite hade jag i kyckling också:-)





Ankies son Kevin (7 år) har Sean Banan som sin stora idol .... så han ska få en bild och autograf när "mamma" kommer hem, jag antar han kommer bli super glad:-)!




Det regnar idag och är rätt kallt :-( Nu 10 grader... ska tydligen regna tills på tisdag... Jane som ska på skansen med klassen hela dagen :-( . Därför blev det varma Regnstället från Didrikson.
På morgonen var det dagismöte och sedan hemåt igen. De stänger 12 idag så det känns nästan onödigt att gå hem och sen tillbaka igen ....
Jag känner mig lite små hängig. Ont i halsen, svid i ögonen och kroppen värker lite .... FÅR/VILL INTE bli sjuk nu!!!
 



Hörs senare
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar