fredag 22 juni 2012

Glad midsommar!


Glad Midsommar!

                                                                 Flaggan är hissad.

Vi kommer som vi alltid tidigare gjort åka till Fränö i Forsa och dansa runt midsommarstången och äta ostkaka och sitta på picknickfilten,

Jag hämtade våra främmande Lisa o Catrin på tåget igår. Och tåget var igen nästan i tid.... Det är inte ofta jag sitter vid ratten längre. Känns nästan busigt att ta bilen och ut och köra, helt ensam. En frihetskänsla där jag verkligen gillar att spela hög musik och sjunga med högt :-)


Vi har en populär rutschkana som barnen älskar att leka med. Att ta en hink med vatten att hälla på och åka är ännu roligare. Vi lägger en lång vaxduk efter så barnen bara flyger fram:-) Bilder kommer senare. Nu måste vi fixa lite picknick, göra oss i ordning. Vi ska sitta i bilen om två timmar!

Kram så länge och DU, Om vi träffar på varandra skulle jag bli super glad om du kom fram och sa Hej!!

1 kommentar:

  1. Jag skulle bli superglad om vi träffades någongång :) Hoppas ni får en härlig vistelse i ert paradis. Jag och barnen var hem förra helgen och kollade studenterna, då passade jag på att hälsa på våra gamla jobbarkompisar också. MYCKET kul att träffa alla.
    Kramar

    SvaraRadera