tisdag 26 juni 2012

Forsa hela dagen och fin teckning ...


Rastlösheten kommer smygande när det regnar och inte är fint väder ... Vi åt lite snabblunch (pannkaka med färska jordgubbar) innan vi åkte till våra vänner i Forsa. Kristin har jag känt sedan jag var 5 år.
                       Barnen lekte så bra. Härligt att ha körsbärsträd på gården att klättra i !!

Vi blev kvar hela dagen, därav min frånvaro ...... Min kusin Therese kom också förbi och fikade. Här i "norrland" är det mycket fika mot för i Stockholm.


Fick en fin teckning av min fina idag! Hon ritade den på en restaurang där vi stannade på väg hemåt. Jag fick för en ggr skull bjuda allihopa :-) Ett bra ställe i Forsa som ligger nära väg 84a som heter Restaurang Route 84. Vi åt Grillad Fläskfile, Chicken Nuggets och Hamburgare med strips. Gott !!



Kraaaam och ha en bra tisdag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar