fredag 29 juni 2012

"borde kanske hoppa över" ,,,,,


Vi har haft en bra dag, så bra att jag känner halsbrännan komma smygande= lite för mycket kaffe .... "här hemma" blir det alldeles för mycket av det goda! Jag har gått upp 8 kg på en och en halv vecka:-) men det gör inte så mycket ....

Cicci och barnen kom och det blev sämre väder men lite bad blev det ändå, men bara lite :-) brrrr. Alltså inte för mig! Jag satt under en flesfilt, ändå säger dom att underhudsfett gör en varm. Hi Hi


Jag skulle inte gått in på Facebook där jag ser att "typ" alla gamla kollegor ska ha sommarfest. Vet väl hur det brukar vara, SUPERSKOJ !!!
Lite små sugen att gå ut:-) och det är inte ofta jag känner så numera. Trodde ett tag att det var något fel på mig, men tydligen inte ..... Som tur är blir det lite utgång nästa vecka då jag åker "helt ensam" tillbaka till Stockholm för att gå på fest :-)

Nu väntar snart fredagsmyset som jag "kanske borde hoppa över ..." 

Kraaaam

1 kommentar:

  1. Ja jag såg att det vat sommarfest på SB. Även fast det är 4 år sedan jag slutade så saknar jag fortfarande.
    Kram

    SvaraRadera