måndag 18 juni 2012

bokat och frissan ...

Godmorgon!

Bättre väder=bättre humör!

Äntligen är almanackan med alla veckor, datum, platser mer eller mindre bokad ... inför sommaren! Jag tycker det är skönt att få veta i alla fall ungefär var man ska vara under semestern. Man har ju en del att "släpa med på varje ställe..." Sedan blir det ju alltid avvikelser ... 
Ingarö, Hudiksvall, Göteborg/Liseberg, 40 års fest, ev.Marbella, ev.Sundsvall, och kompisar som kommer står på agendan och jag hoppas verkligen 2012 vill bjuda på en varm, skön, solig sommar !!


Barnen VILL så gärna vara på dagis och fritids de sista dagarna med alla kompisar.. Man tycker de ska få lite ledigt och bara få vara hemma och ta det lugnt och det enda som gäller är för dom att LEKA :-) ... De får gå idag och imorgon sen är det färdigt lekt:-) hi hi

Själv ska jag börja förmiddagen med att gå till frissan och göra något åt min "polska utväxt" ...  Skulle boka tid förra veckan men det fanns inga tider alls på flera flera veckor. Bara en tid till deras praktikant och det var idag... så jag bestämde att ändå ta den tiden men då vågade jag absolut inte klippa något :-)  Sedan ringde hon jag brukar gå till och sa att hon fått ett återbud så hon kunde fixa mig istället och då kanske jag ville klippa lite också... Jag vågade "KNAPPT" säga att jag redan klippt mig själv:-) ...

Självklart hörs vi senare får du se  ....

Kraaam


2 kommentarer:

  1. Ha ha, du är rolig. Du vågar inte låta en praktikant klippa dig men du klipper dig själv :). Vad ska ni göra i sundsvall i sommar? Kram

    SvaraRadera
  2. Min "gamla bästis" Malin bor ju i Sundsvall så vi ska åka dit och hälsa på. Kanske till och med lämnar barnen 8 mil därifrån och åker ensam någon kväll. Malin och jag har alltid skoj och är bra på att busa ihop (på ett bra sätt) Och du, om du har vägarna förbi "stugan" så hör av dig och kom på en fika vet´ja! Kraaaaam Kin

    SvaraRadera