tisdag 12 juni 2012

Badkläder och skillnad .....!?


Då e man redo för Beach 2012 !! Här kommer före och efter bild .... Det syns faktiskt lite skillnad, Otroligt!


                                                  Från Åhlens-  Bra och Billig



Samma fundering varje år, antar att du känner igen dig.. Man har hur många bikinis som helst, men ingen man gillar till 100% ....

Vi brukar ha turen att få lite badkläder skickade till oss från Panos.
Klicka HÄR så kommer du direkt till hemsidan och kan se massa fina badkläder mm (Finns det något gulligare än söta barn bikini) Här är några av de snygga jag fick förra året:


Dessa två använde jag faktiskt rätt mycket förra sommaren även om dom inte sitter riktigt som på bilderna..
Jag tröstar mig med att det finns något som heter Retuschering som jag vet fixas innan bilderna visas.. Ungefär som i dagens provhytter där det finns belysning med dimmer så man kan ha något mörkare  ifall man vill lura ögat och inte riktigt gillar allt man ser .... 

DENNA skulle jag väldigt gärna vilja ha hela sommaren, Supersnygg och lite mer påklätt men ändå inte för mycket !!


Tänk bara två dagar kvar tills SOMMARLOV!!! Kommer själv ihåg känslan. Ledig en hel evighet. OJ vad somrarna kändes långa förut, nu går det så mycket fortare, konstigt !? Snart e det Juli redan .....

Kraaam så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar