måndag 25 juni 2012

Apoteket och lite till ....


En ny dag, Måndag och 13 grader och ingen sol ....  Kommer ihåg att det kändes helt ok att jobba ytterligare en vecka när vädret var såhär! Man "liksom" väntade och sparade till "vädret blev sommar":-)

Idag tog vi bilen in till Hudiksvalls City (Hudiksvalls kommun har ungefär 37 000 invånare. 40 procent av dem bor i centralorten.)
Vi vinkade av våra kära vänner som efter 4 dygn lämnar oss och åker tillbaka till Stockholm :-( Vi gråter en skvätt sedan är det bra igen ....

Barnen, jag och min kära mor spenderade dagen på stan. Vi var runt och kikade lite i affärer. Besökte så klart Apoteket, Hemköp, HM m.fl....

"Glada Hudik" är fint på sommaren med fina blommor och massa folk ute på, vinterhalvåret vet jag inte riktigt vad som händer....



Köpte en ny glittrig klänning åt mig själv. 75:- tyckte jag den var värd ......  På apoteket blev det lite smått &gott ...







Kraaam så länge


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar