fredag 8 juni 2012

Absolut favoritgodisar :-)

Hela city i Stockholm dunkar och bubblar ....  Kan inte ens räkna hur många vi sett idag:-)


Innan hämtning av barnen idag unnade jag mig att lägga mig ute på balkongen i solen en stund. Jag var nära att använda brun utan sol, men vadå? Känns sådär när man har möjlighet att kunna få lite färg på naturligt sätt .... Det var helt underbart. BARA JAG och en mama tidning med lite nya tips :-)


Sedan efter hämtning gick det bara inte att gå hem i detta fantastiskt härliga väder! Vi träffade upp några vänner, var en stund i parken och hade som vanligt lite picknick ...  Vi kom hem rätt sent så det var inte läge att vänta på någon mat som skulle göras. Vi beställde hem pizza som kom till dörren bara en stund efter vi ringt dom, så himla toppen och supergott !!



Jag vet att många äter endast godis på lördagar. Sedan finns de dom som äter bara på fredagar och det finns säkert dom som inte får äta godis alls eller kanske ännu bättre eller menar sämre äter godis varje dag...

Hos Oss har vi fredags godis och blir det något kvar har vi även lördagsgodis ....  (brukar se till att det blir kvar) Jag äter gärna chips, det tycker jag e mums! Dill&Gräslök eller Lantchips är favoriterna och när det gäller godis är dessa mina absolut favoritgodisar!!!!

I kväll blir det ingen sen kväll. I morgon består dagen av BARN så jag vill vara pigg OCH glad! Det blir alltid mycket enklare då ...
Min vän Annika kommer hit med deras son Justin som ska vara själv med oss under dagen då hon jobbar. Ska bli mysigt att ha han här. Hoppas på fint väder så kanske vi tar med oss picknick korgen och filten och går ner till Humlegården och leker lite i parken :-) Vi får se ......


Kraam och ha en fortsatt trevlig fredag !!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar