torsdag 24 maj 2012

tjuuuvar


Vi tog cykeln i morse och då tar det sin lilla tid:-) men vad spelar det för roll (egentligen) ... Visst cyklar jag bra mamma sa Julia, jag cyklar inte på nån, inte ens tjuvar ..??
-va bra då´


I dag e en liten fixardag. Ska bla köpa lite presenter. Sedan behövs lite till städskåpet (tar slut hela tiden..) tur vi har "Eden" väldigt nära. Där handlar vi alltid tvättmedel, tvål, rengöring, hushållspapper superbilligt. Skulle även behöva toa papper. Jag e inte på något vis pryd eller fåfäng och jag kan göra de mest pinsamma saker utan att riktigt bry mig, men att köpa toapapper .... Där går gränsen. Det gör jag inte! Töntigt va´.. jag vet. Men då använder jag gärna en servett om det är slut och hoppas att någon annan går iväg och köper :-) istället    Hi Hi

Oj, vilket konstigt inlägg...

Kram och hoppas du får en bra torsdag !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar