onsdag 9 maj 2012

Onsdag 9 Maj En stor dag ,,,,


Även idag är en speciell dag !! Det gäller att ta vara på dom .... eller hur!!?
Exakt 9 maj. Exakt 3 1/2 år. Var har dessa år tagit vägen. När man är mitt uppe i småbarns åren händer något speciellt, man hinner inte "vara" utan allt bara rullar på ..... Allt från mat tider som förut inte spelade det minsta roll om klockan var 12, 1 eller 3, Helt plötsligt blev det det viktigaste i världen. Sömnen som heller förut spelade det mista roll, Helt plötsligt var det nästan lika viktigt som mattider .... Blöjbyten (minst 7 per dag...) bära, bära och bära så hela ryggen blir sned..., tänder=feber som alltid kommer i fel tid mm mm mm
Jag kan bara säga så här: GUD vad det blir enkelt när barnen kommer upp till 3 års åldern!!!

                                                                                  En mini JULIA och JAG

Fast de är mysigt med bebisar också, men dom sover ju så dåligt på nätterna ..... i alla fall har mina gjort det. Nu efter sju år med småbarn får man äntligen sova bra, lyx- Vilken skillnad!






Min lilla skruttis, tre och ett halvt år idag. Ska kanske köpa en tårta ....

Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar