tisdag 15 maj 2012

Jobbat ....


I dag känns det som jag jobbat på riktigt:-)
Fått massa gjort (sånt som man inte riktigt tagit tag i förut) men bara man sätter igång går det av bara farten ..
Jag har både hunnit med att varit till Scandinavia Pilates och pratar lite träning...och jag hade ingen aning om hur det skulle gå till..... En "mamma" på Janes skola tipsade mig /hon tränar där och det ska vara så fantastiskt:-)bra med mattor, redskap och massa annat. Så imorgon kl.10 är det dax att träffa Fredrik och köra ett "gratis pass"!!
Spännande!



(FRÅN DERAS HEMSIDA:)
HÄLSA - Långsam träning för en vackrare kropp - Press
Snygg figur. Vacker hållning. Mental styrka. Det är tre följder som pilates-träning sägs ge. Nu är dansarnas och artisternas träningsmetod på väg att bli en fluga i Skandinavien.
»

Hej Fredrik!
Jag mår såååå mycket bättre - både i kropp och knopp. Så stort TACK igen. Du är bäst!
//Therese Alshammar
»
Alshammar slipar teknik med pilates



Jag har även äntligen kontaktat en gammal VD (som jag skulle gjort för några månader sedan...) Jag har träffat en kollega jag hade när jag jobbade på Mtg Radio..
Jag har pratat med Eastman Institutet och jag har fixat en remiss som jag också skulle gjort länge sedan med min förbaskade onda käke som aldrig vill gå över:-( ...
Sedan har jag ordnat inför en ev.casting för Jane.

Så det är mycket på gång och det känns som det kommer hända en del framöver:-) ...




Nu är mitt huvud trött, ska ut och äta lunch så hörs vi självklart senare igen !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar