tisdag 22 maj 2012

I dag är det Estelle ....


Man glömmer aldrig sina barns dop! Själv har jag haft turen att uppleva det två gånger!
Dagens huvudperson är Estelle Silvia Ewa Mary, hertiginna av Östergötland, som föddes den 23 februari i år.
Dagens program:
11.00 - 11.45
Gästerna anländer till slottskyrkan.
12.00
Ceremonin inleds. När den avslutas skjuter Amf 1 salut. 21 skott avlossas från Skeppsholmen, se mer information längre ner i faktarutan.
13.15 - 14.30
Mottagning hålls i Bernadottevåningen, prinsessan Estelle kommer då att visas upp i Karl XI:s vagga från 1655, mer information om vaggan finns längre ner.


Mina prinsessor är döpta i Forsa Kyrka i Hälsingland. Vi hade lika tur med vädret båda gångerna som de får idag:-)


Snart ska jag iväg på ett lunch möte. Först ska jag springa iväg och handla så allt e klart när barnen kommer hem. En kompis ska följa Julia hem efter dagis, jag ska hämta dom klockan 15 och Jane ska iväg till en skol kompis direkt efter skolan som ska hämtas klockan 18. " mycke kompisar nu ...." :-) !


Kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar