torsdag 3 maj 2012

Håller inte med och massa annat skräp ...... Hi Hi

 
Man kan tycka vad man vill om människor, vare sig man heter Carola Häggkvist eller något annat... Men måste bara säga: Har vissa inget att prata och skriva om så man måste skriva om Carolas dotter och hur dumt det är att fixa dotterns hår osv. Tycka vad man vill om Carola men jag måste faktiskt i detta ämne säga: De som aldrig handskas med ett "sånt" hår som hennes dotter nu har tycker jag inte heller ska kritisera eller smutskasta och kalla det för olika fula saker ...!! Men det är vad JAG tycker..

Folkstorm mot lilla Zoe / Carola gav sin treåriga dotter en hårförlängning – nu får hon skarp kritik

Carola Häggkvist har låtit förlänga håret på sin dotter Zoe.
Nu är sångerskan måltavla för starka anklagelser.
– Det är ett övergrepp mot ett nyadopterat barn, säger psykologen Eva Rusz.



JAG VET hur jobbigt det är att ha barn med ett näst intill ohanterligt hår. Går inte kamma, det blir så varmt då håret är tätt tätt i hårbotten och vad händer då? Irriterade barn, det börjar klia i hårbotten,  irriterade föräldrar. Man gruvar sig att tvätta håret eftersom inga krämer eller sprayer i hela världen hjälper till att reda ut håret!
Vad är då bäst för barnet och föräldrarna i detta läge?? Det tror jag alla förstår utan en närmare förklaring. Alla vill väl sina barn väl och hjälpa till om det går !? Och det är nog lättare att börja medan barnen är små. Sju års tid har jag dagligen haft hand om "lite väl lockigt och svårkammat hår" så jag vet vad jag pratar om...

Så Eva Rusz jag håller inte med dig att detta är ett övergrepp på ett barn som är 3 år !!!!



Nu till något roligare!! Dagis-mötet gick toppen!!

Veckans Fråga:


Hi Hi

1 kommentar:

  1. Håller med. Förstår inte att dom måste hålla på och skriva om Carola hela tiden. Låt henne bara va.....

    SvaraRadera