fredag 11 maj 2012

Fredag, Gröna lund och Se & Hör ...


Då var den här då ... freda´n :-)  Skönt!
Mina föräldrar kommer i helgen eftersom det var så längesen, och sedan har Jane dansuppvisning i morgon på en förhoppningsvis fullsatt teater! Ska bli så roligt att se. Det är tredje året i rad de får uppträda på Maxim och visa upp vad de lärt sig under året. En lång, intensiv men rolig dag kommer det att bli. Hon ska vara där redan 9.25 så där sprack den "sovmorgonen" :-) ....


Barnen längtar så klart efter mormor & morfar! Båda vill att dom ska hämta på dagis o skola men vi får se hur det blir.... Jag tänkte passa på att gå till Janes skola som har fredags café så kan hon och jag fika o mysa lite ensamma innan vi går hemåt ...

Fick en tidning idag av kiosk gubben mittemot som sa att vi var med !?



Från Gröna lund (gröna passar ju bra in på mig:-)  Ha Ha ....     Nu ska jag fixa lite innan någon knackar på dörren..

Kraaaaaaaaam

1 kommentar:

  1. Läs Extra också! Där står det en massa fel.

    SvaraRadera