onsdag 9 maj 2012

Fixat ..


Vi lyxade till det med en brakmiddag istället för tårta. Det blev våfflor :-)   och efterätt ... var enda jag kom på idag och som båda sa att de ville ha. Vad svårt det är att komma på något att äta varje varje dag. Ska börja sätta mig ner söndagar och planera hela veckans middag!!!

I dag har vi varit på utvecklingssamtal för Jane. Hon och fröken hade hand om mötet, Gulligt!
Sedan har vi fixat lite hemma då vi planerar att byta massa rum och slänga vissa saker som funnits alldeles för länge ...

Lånat hem ett bord från Drömhuset som vi inte bestämt om vi ska ha eller lämna tillbaka än ... jag tycker det både e rätt coolt men ändå rätt fult ... svårt! "gjort av stål" ..
 


När jag var liten var en av mina bästa lekar, bo i varsitt rum (och hade killar och telefoner och ringde till varandra) en annan favorit var att möblera. Flytta runt alla saker man hade och sängen fick stå ibland mot en vägg och veckan därpå mot nästa vägg. Och ibland hade jag den mitt i rummet ... Kommer fortfarande ihåg känslan när man kom hem till ett "ny möblerat rum" :-)

Nu snart kväll IGEN ... känns konstigt när det är så ljust ute.

Kram fina Du





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar