onsdag 23 maj 2012

En lunch vid Norrmälarstrand


Här mötte jag upp min förra chef, nära statshuset. Stockholm har verkligen många fina ställen där man aldrig är. Vi letade ett bra lunchställe nära vattnet vid Norrmälarstrand. En vacker sträcka att promenera längs Mälarens strand på Kungsholmen. Så mycket folk ute idag i det fina vädret.
Kan varmt rekommendera denna fina sida av stan!


Vi hittade ett ställe där det fanns några lediga platser, alla ville sitta ute i solen just idag:-) ... Min lunch bestod av Kyckling spett och ris och en god krämig vitlöksgegga :-)

Vi hade rätt mycket att prata om. Allt från sommarstugor, barn (hans dotter har fått precis fått tvillingar och har innan en 3 åring ...) Oj:-)
Så klart blev det lite prat om jobb/ affärer och lite planer framåt. Thomas e en sån driven person med massa saker på gång. Med vad vill man jobba? Hur vill man jobba? Det är alltid bra att hålla kontakten med en sån som Thomas, och förbaskat trevlig e han också !!!

På väg hem tänkte jag smita in på min favoritbutik och sprang på denna mysiga tjej (Caroline) som är "hemifrån" Hudik och som jag umgicks med en del förut- vi var bland annat med på en tävling för Hawaii and Tropic för 100 år sen tillsammans.... Så roligt! Nu har vi bestämt att vi ska träffas och luncha nästa vecka!!



Kram så hörs vi senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar