tisdag 8 maj 2012

Blir så glad av vädret !


Godmorgon värmen! Vilket underbart väder!!! Hur man än mår och hur irriterad man än är eller hur vad som helst så går det inte annat än att bli glad när man kommer ut i detta väder!!



Snart ska jag ta mig ut till Nacka forum och möta upp en god vän! Måste googla hur jag tar mig dit först ... Hi hi, jag är ju inte känd för bra lokalsinne!! Men jag ser det så här: Jag är bra på mycket annat:-) Hi




Ha en varm, skönt, härlig dag och NJUT

  • 11:00
    Halvklart
    13°
     
  • 12:00
    Klart
    14°
  • 13:00
    Halvklart
    14°

  • 14:00
    Halvklart
    15°
  • 15:00
    Växlande molnighet
    14°

    Hör självklart av mig senare! Du har blivit min vän och jag är så tacksam att du läser just min blogg av alla tusentals som finns i vårt avlånga lilla land:-)

    Kraam

1 kommentar:

  1. Kul att läsa vad en gammal Hudikbo har för sig. Kram Malin Collin

    SvaraRadera