fredag 18 maj 2012

Äntligen är hon hemma igen och Lets Dance


Julia och jag har myst! Gick på torget för att köpa glass. Vi hade både vagnen och cykeln med oss, När vi precis beställt och fått våra glassar höll hon på att kissa på sig ...  Ingen toalett som fungerade i närheten så vi gjorde en liten fuling. Hon fick faktiskt sätta sig bakom kiosken. Vi skulle precis börja äta våra stora glassar då hon plötsligt var tvungen att gå på toa igen, nu nr.2 .... Hmmm, ingen bra ide att sätta sig bakom kiosken då .... Hon kunde självklart inte cykla heller ... Så det slutade med att jag bar två stora glassar, cykeln och samtidigt hade vagnen. Jag hade ju kunnat stoppat cykeln i vagnen men eftersom hon inte kunde gå själv för då skulle hon bajsa på sig sa hon högt så hela Östermalmstorg hörde....  Väl hemma "gick det över"!? Hon tyckte vi skulle gå tillbaka men vi åt våra glassar hemma istället!!





Oftast går ett dygn så otroligt snabbt! Men detta sista dygn kändes länge... Äntligen e Jane hemma igen!! Hon hade köpt present till Julia och mig ... En ny snuttefilt till Julia och jag fick en super fin svart väska från GUESS. Jag frågade om alla hennes pengar blev slut men hon hade inga pengar med sig sa hon :-)  Skruttis ,, så omtänksam! Alltid!

Här bilder från deras båtresa. Hade haft så skoj och hade väl velat stannat ett dygn till .... Men det hade inte jag velat !! Här Jane & Ankie´s dotter Molly






Det har blivit många sena kvällar för alla nu + tidiga mornar .... Så hade det inte varit Let´s Dance hade jag redan legat i sängen nu! Men måste se vilka som åker ut ikväll. Jag tror nästan det blir Schenkenberg, men man vet aldrig. Tycker alla som e kvar är bra nu!

Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar