fredag 18 maj 2012

Alla Onödiga mail och fredag ...



En solig men blåsig fredag. Känner ingen stress att behöva vara ute. Det ska tydligen bli "sommar värme" både lördag och söndag så man får väl passa på att vara ute då istället!
Kanske dax att få inviga min snygga kylväska :-)



Kikade på mina mail och inser vad mycket onödiga mail som dyker upp varje dag! I dag hade det kommit nyheter och passa på och allt vad de nu var från dessa ....
IKEA, Geggamoja, Barn i stan, SkiStar, Facebook, Reseguiden, JobRecommendations. Stay Friends .... är några ??? Och inget av dom är särskilt viktigt ens ....    Kanske lämnar man ut sin mailadress lite för ofta !!?
Precis nu när jag sitter och skriver får jag ett SMS: Från PO.P+   Klubberbj 20% på allt i butik o e-butik med start idag tom 20/5. Tipsa vänner att bli medlemmar så får de rabatt!



(Nu har jag gjort det:-) Ha en bra fredag !!!

1 kommentar:

  1. watermelon mint juice will be one more variation of watermelon juice.


    Feel free to visit my site; kokosfett nyttigt

    SvaraRadera