onsdag 2 maj 2012

20 grader och sol !


Så här ser skorna ut, snygga! Men tyvärr tyckte jag dom inte var så sköna som jag hoppats. De "liksom" åkte ner bak i hälen när man gick.... (var kanske någon mening med det...) 799:- inne i Sturegallerian

Jag har köpt en liten klocka till Jane tills i morgon. Vi brukar inte fira namnsdagar men eftersom hon längtat och pratat mycket om detta flera månader tycker jag eftersom hon behöver en liten klocka passar det perfekt:-) ännu en orsak att "skämma bort" sedan blir det massa fler kramar än vanligt:-) om det går, Jag kramar ihjäl mina stackars barn... !!
Klockan får ni se i morgon (den e inslagen)

Vi hämtade barnen lite tidigare eftersom vädret var så otroligt fint! Det ska ju tyvärr blir sämre i helgen så det gäller att passa på!
Vi åkte ut till Ingarö. I bilen visade termometern 20 grader !!

Barnen badade i varma poolen. Jane hade med sig en kompis från skolan (Alexia) som hon även gick på förskolan med och känt sedan hon var 1,5 år- Det kallar jag kompisar:-)


Jag passade på att njuta av solen. OJ vad blek man är .... mina ben ser helt genomskinliga ut och här är enda stället jag "vågar" visa dom:-) Tänk att jag aldrig använt mig av brun utan sol eller nåt i hela mitt liv, men jag ser att det vore nästan nödvändigt nu ...


Nu ska barnen nattas. Det är viktigt att det blir på samma sätt varje kväll ....

Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar