måndag 2 april 2012

Var kan han vara ????

Finns det fler saker som kan göra en så frustrerad som när man inte vet var sin käraste är....  ?!
Man vet ju var man brukar leta och letar på samma ställe, men inte där ....  Det hjälper inte att ringa eftersom ljudet oftast är av .... Detta händer mig alldeles för ofta tyvärr! Ingen hjälper heller till att leta utan suckar istället ....  Det gör ju inte saken bättre. Du MÅSTE väl veta var han är!!
-Nää, vet inte ens när jag höll på med han senast...

Borde komma någon bra uppfinning som kan undvika detta. Det händer mig flera gånger dagligen. Undrar hur många timmar per vecka jag letar min MOBIL !!!?? Jag har hittat den både under soffan, i sängen, under datorn, i kylskåpet, i väskan fast jag redan letat där 5 gånger,,, och massa andra konstiga ställen...
Det är nästan värre än att leta nycklarna i sin handväska ..... som också händer allt för ofta:-) !!!

Nu till något helt annat: EN NY HÄRLIG VECKA , Jippi !!

Ha en bra måndag så hörs vi senare



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar