fredag 27 april 2012

Var e kompisen ??


VÅR & FREDAG !!!
På väg till förskolan var jag tvungen att ta en bild på denna man som satt utanför en port och "jobbade"...

Äntligen har jag "på riktigt" hängt undan mina riktigt varma vinterjackor och OJ så skönt det känns! De har tvättats, hängts ner i källaren och får vänta till nästa höst tills de får komma fram igen:-) Nu på riktigt !!

 





Letar du boende och har "lite pengar över" kan jag tipsa om en lägenhet med bra läge:
2a 42 kvm för över 3 mkr, lite VÄL dyrt kanske .... !!






Jag fattar inte!! Hur kan det bli så gång på gång? Varje gång jag tvättar försvinner det strumpor. Kan verkligen tvättmaskinen vara så hungrig att han tar en strumpa då och då ....
Jag har ett skåp där jag brukar kasta in de som inte har någon kompis. Men det slutar ofta att jag får kasta bort :-(


Fredag tycker jag är en planera helgen dag ....  Vem vill gå ut en lördag morgon för osten tagit slut...
Godis o chips till kvällen, enda dagen på veckan jag köper Aftonbladet /Klick och Expressen!

Vi hör så klart senare, Kraaaaaaam för våren !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar