söndag 8 april 2012

vänner och svarte petter....

Det e inte bara mobilen som fungerar dåligt här ...  Datorn går inte heller som man önskar sig, det tar mig typ 30 minuter att få till ett inlägg. Ibland längre! Att ladda upp en bild tar flera flera minuter :-( ...

Vi har varit ute och hälsat på idag. Så roligt att vara "hemma" och träffa nära och kära även här. Det är lyx att ha vänner både här och där!!

                                                        Här Jane, Lisa och Julia
Jane vill bo i Hus och flytta på landet där man kan gå ut själv, cykla till grannen och gå till parken med kompisar. Och jag förstår henne! Så hade jag också när jag växte upp.
Vi såg en katt ligga i solen vid väg kanten och hennes kommentar var:
- Här är till och med katterna fria!
Då tänker man till som mamma....


Vi var även till min fina kusin Therese och hennes familj och kollade på deras nya hus och fikade. Så mysigt! Temat i huset var Amor :-)!





Vi e tillbaka i stugan igen:-)

Inte många dagar kvar i lugnet nu :-)


Nu väntar Svarte petter......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar