måndag 2 april 2012

Träning och påsk tulpaner


I går var vilodag, idag kör vi igen. Tror mer på lite och ofta än mycket och sällan! Det känns bättre för varje dag. Nu håller jag inte på att dö längre efter 15 ben böj eller armhävningar ....  Det går framåt. Vågen?? Nej, här pratas inget om vågar och vikt! Vi vill må bra eller hur!? Orka mera, inte ha en stel kropp och på köpet kanske få lite mera muskler:-) ....  Det är kämpigt, men det går om man är envis och håller ut de första veckorna!! Det tar inte mer än 20 minuter så att skylla på tidsbrist funkar inte heller:-(...



Jag fick fina gula tulpaner idag av Tomas Brolin, var väl gulligt. Han tycker att jag är så snäll :-) och det är ju snart påsk!  Annars är jag inte bortskämd att få blommor !!!!!!



Min kära syster och hennes man kommer hit idag (de bor i Hudiksvall/Forsa). Barnen vet inget och kommer bli superglada! Tyvärr stannar de bara någon dag:-(  Det är hopplöst att få någon att flytta till Stockholm....  Jag försöker med alla "där hemma" men det funkar inte. Och IBLAND kan jag förstå dom!
Att ha sina vänner, släkt, mormor, morfar, farmor o farfar bara några minuter ifrån måste vara GULD när man har barn!! Tänk att bara kunna ringa efter någon av dom eller åka dit med barnen när som helst. Det kallar jag LYX!!


Kram min vän 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar