söndag 1 april 2012

Söndag och Förlåt !!


Idag får jag börja med Förlåt! Har varit en usel "bloggis":-( Jag har inte haft min dator på under hela dagen. Vi har dansat hela förmiddagen och sedan har vi varit och hälsat på våra vänner Ankie,Mattias och deras barn.



 Premiär för min röda jacka, lite väl kallt var det.... Våren är verkligen inte här än, hur mycket man än vill och försöker .....
Ankie hade inte kommit hem än när vi dök upp hastigt o lustigt, men sedan hittade jag henne ändå i  sovrumsfönstret:-) Hi                                                                                                                  





       
 Barnen somnade utan problem klockan åtta och jag tänder genast massa ljus, såå mysigt!  

        
                                                       
SOV GOTT

1 kommentar:

  1. Såååå snygg jacka. Passar dej perfekt i färg och modell.

    SvaraRadera