onsdag 4 april 2012

Påsk..


Vilket traditions land vi lever i. Nu är det bara påsk överallt. Man klär sig i gult, det är gula blommor, gula påskris, GULT överallt ,,,, härligt men lite väl överdrivet stressigt kanske !? Det ska fixas påskägg, rätt godis, allt till påskkärringarna, påsk presenter, pennor som fungerar för att man måste ju måla påskägg ... mm mm

 Och vi hänger självklart med ....  bilden är inte från i år, men det kommer nog ett nytt snart.. !

Jag har börjat packa lite smått. Nattkläder, varma kläder, fårskinnstofflor, myskläder, täckkläder, badkläder (man vet aldrig) strumpor, snuttefiltar, och allt annat.  Laddar dvd, ladda spel mm
Samma visa varje gång ..... Jag brukar säga är det något jag e bra på är det att packa,,, Jag e proffs!

Satt och läste lite andra bloggar för kul. Annars är jag dålig på det! Men blir smått förvånad... typ alla skriver dagens outfit.
Så här kan det se ut: Idag har jag på mig ett par höga jeans från Dr Demin, skärp från BikBok och mitt nya linne från Kan Dee.

Jag vill inte vara sämre!

Min outfit idag: Svart mysdress från Stadium (puma)  Ett svart barn diadem från HM som passar till:-) .........



 Kram så hörs vi senare




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar