torsdag 19 april 2012

Möte ..


Dagens outfit ... Det mesta från Zara (konstig bild...)



Solen kikar fram lite då och då. Temperaturen är 12 grader. Rätt skönt! Men på morgonen ÄR det fortfarande kallt !! Jane har fått börjat haft sina vår/sommarkängor eftersom ingen annan än hon har vinterkängor längre. Julia får ha sina varma kvar ett tag till. De är ute så mycket och hon e liten så det är lite orättvist tycker hon .....

I dag har jag inte satt på min dator förrän nu. Konstigt! Jag och Annika har varit hem till vår vän Ankie och fikat o.snackat lite.


                                                        Ett litet möte kallar vi det för:-) !


Självklart sprang jag in på Apoteket för att köpa det allra viktigaste .... Barnolja, handsprit och Bamse tuggummi


Den här dagen gick fort. Om en timme ska jag hämta Julia och hennes kompis Ella på förskolan..

Kraaam så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar