onsdag 25 april 2012

Lyxig Onsdag :-) !


Vilken förmiddag! Det var länge sen jag unnade mig själv att gå på någon behandling!!! Gud så skönt det var. Tänker varje gång att nu ska jag gå en gång i månaden, sedan kan det ändå ta ett år mellan gångerna... Bokade för länge sedan och kom på att det var IDAG!!! Ansiktsbehandling inkl massage, 90 minuter för endast 435:- .


Tjejen frågade vad jag använde för produkter eftersom min hy var så fin.....
Öööööö, vad skulle jag dra till med? Jag kunde ju inte vara ärlig och säga:  I bland barnens våtservetter och i bland tvål.... Jag har faktiskt en kräm hemma i skåpet som står och dammar som kostade en del, så jag sa den:
- Nu Skin både rengöring och nattkräm - (som jag tänkte börja sälja en gång i tiden ....) och jag vet att Wahlgren/Schollin säljer och använder dessa produkter ...
I dag ska jag faktiskt iväg och köpa något bra så om ni har någon bra kräm till ansiktet /dagkräm, nattkräm, rengöring så tipsa mig gärna !!


Här lite info om Stockholm SPA och Skönhetsvård :
HÄR kan du besöka deras hemsida !
Kundbehandlingarna som ingår i utbildningen utförs i skolans egen praktiksalong Stockholm SPA och Skönhetsvård under handledning av hud- och spaterapeuter med mångårig erfarenhet. Salongspraktiken ger en värdefull träning och erfarenhet inom kundbemötande, försäljning, service, etik och hur man bedriver en salongsverksamhet.
För att ge Dig en så bred insikt som möjligt om marknaden inför Din nya yrkesroll anordnar skolan studiebesök hos leverantörer och hudkliniker med föreläsningar inom bland annat laserbehandling, medicinsk hudvård, plastikkirurgi, avancerad hud- och kroppsvård m.m.

Jag kan sådär rekommendera stället, av 5 möjliga får de 3+
Lite för hög ljudnivå där inne. Jag vill ha lugnt, tyst och skön musik. Sedan luktade inte tjejen jag hade "så gott" men hon kanske doftar bättre en annan dag:-) ,,,,
Behandlingen var bra och läget och närheten till kommunikation toppen, Priset var också bra!

Kram så länge

 













2 kommentarer:

  1. Jag älskar Dr Hauschkas Rosenkräm! Sen går det ju också jättebra med sesamolja blandat med lite lavendel. Det är mums mums för huden:)

    SvaraRadera
  2. Tack Caroline, ska absolut testa!! Kraaam

    SvaraRadera