fredag 27 april 2012

Lets Dance .. och "Grönan"


Jag och tjejerna har haft fredagsmys! Det e viktigt ....
Men först blev det tacos och är det helg tycker jag det e självklart man tänder lite ljus, dukar lite finare och använder fina vinglas (två var dock av plast .....) från Clas Ohlson
Vin till mig och "alkoholfritt vin till barnen" så det känns att det är helg:-) !





Nu Lets Dance. Imorgon ska vi på Gröna Lund som har premiär. Hoppas verkligen det blir fint väder, skulle vara så himla härligt!! Barnen är förväntansfulla. Jag gruvar mig.... Jag gillar inte att åka karuseller eftersom jag mår illa ! Förra året åkte jag de små elefanterna med Julia och höll på att kräkas.... Nu har vi sett till att barnen har kompisar att åka med:-)


Kram och Sov Gott min vän

1 kommentar:

  1. Sov gott själv och ha det såååå trevligt imorron på Grönan. Hoppas på väder.

    SvaraRadera