tisdag 24 april 2012

Hur gör dom ?!

Har lämnat båda barnen och är hemma igen:-)

Jag brukar tänka på Familjen annorlunda, Hur gör dom för att få allt och fungera och att komma i tid på morgonen??! Jag fattar ingenting! Jag tycker det är fullt upp när man är ensam med bara två barn:-) Vakna, hinna mysa, frukost, klä på, "vägra" massa saker,  borsta tänderna, tvätta sig, frukost, och vara vid bussen 8.11 .... sedan promenad på nästa ställe till en viss tid. (Ingen idé att ta någon bil i den här stan även fast vi har. Då hittar man aldrig parkering när man väl e tillbaka) Det gäller att planera dagen innan. Jag lägger alltid fram kläder och packar väskor osv kvällen innan annars skulle det inte funka! 
Så än en gång, hur gör dessa ???


Vi hörs senare,
Nu ser jag att Alban är på Morgon Tv - 1:an. Var det därför jag var ensam i morse .. Bra koll som vanligt! Ha Ha

1 kommentar:

  1. Ha ha ha... Du har bra koll på Alban tycker jag.. haha, du är rolig.
    Ja annorlundafamiljerna, hur gör dom. Jag tycker också det är svårt att komma iväg, är också alltid själv på morgonen..
    Men vi fixar det uppenbarligen :)

    Kram

    SvaraRadera