tisdag 10 april 2012

gråta en skvätt ....


Igår hade vi stugan full av folk, alltid lika roligt. Finns det hjärterum så finns det "stjärterum" stavas det så..!?
En hel del fika som jag tidigare skrivit om. Oftast då vi "hälsar på och fikar" i Stockholm blir det en latte, och det e väl på ont&gott. Varje ggr jag är här så går jag upp flera flera kilo, och jag har faktiskt fuskat med min träning:-( FYYY!!

                              Här lite fika med tjejerna. Mormor, Farmor Inga, Marianne o barnen
                                        
                                         Här min bästa pappa och"farfar Olle"!
                              
                         
Ingelas barn Tobias och Elin busade massa med Jane o Julia. Enda gången jag tycker mina barn pratar stockholmska är när jag hör när barnen pratar med varandra :-) ...


Det är med blandade känslor vi lämnar vårt andra hem. Barnen längtar hem lite till sin pappa. Jag skulle kunna stanna ett tag till. Men snart e det sommar och då kommer vi tillbaka igen: Hittade en gammal tidning härifrån Hudiksvall. Janes lekstuga som är målad som ett av husen ...


Nu ska jag gråta en skvätt innan jag ska sminka mig och vi ska bege oss på tåget till Verkligheten igen..

Kram min vän, nu håller jag tummarna för SJ !!!

2 kommentarer: