söndag 15 april 2012

Frisk luft ger energi !


Vi började dagen med en frukost och lite modellera. Barnen var sams och vad skönt det är !!

Sedan lite dans till Sean banan. Även där utan massa skrik och bråk. Så mysigt att umgås med sina barn när de är mätta och glada och sovit bra!!

                  
                          Här är Jane med Sean Banan på premiären av hans film Sean Afrika ...



          Vi har varit ute flera timmar idag och frisk luft är verkligen bra för kropp och skäl ... !!

                                        Hittade dessa fina blommor på väg till parken..

Vi träffade våra vänner Ankie och Mattias med familj och barnen lekte och Ankie och jag var och kollade in en av de finaste lägenheter jag någonsin sett, och självklart tog jag lite bilder "i smyg..."
Villagatan här på Östermalm/ Stockholm, vindsvåning på 300 kvm med en inredning som var tagen från värsta inredningstidningen ...
När jag kom hem ville jag ändra och göra om ÖVERALLT !!

       Jag o Fina Ankie Bagger som blivit en av mina närmaste vänner. Vi "sitter i samma båt" Hi hi

Kolla in bilderna från "våningen" som det ju heter. Så himla fin! Ljust och allt var nästan lite för perfekt ...



Nu ska vi bada, fixa och komma i säng eftersom imorgon ska vi upp tidigt igen,,,  Hoppas på att det blir lika fint väder som i dag!
Hörs senare, Kraaam


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar