fredag 13 april 2012

Fredag och utgång ?


Eftersom jag e ensam med barnen hela helgen (inget ovanligt och rätt skönt ibland faktiskt...) så blev jag självklart så glad när mina föräldrar kom i eftermiddag. De åker utomlands och spelar golf i morgon så de "mellanlandar" här en natt innan:-) Då passar vi på att fira morfar som fyllde år igår. Vi satt upp lite balånger på ytterdörren och skrev Morfar...


Fixade en god middag och självklart fick han lite paket! Julia tyckte synd om mormor så vi fixade en present åt henne också. En tidning hon kan ta med på resan ...



En härlig sallad blir det till Fläskfilé o potatis och blev så sugen på Broccoli gratäng när jag var och handlade så det blir lite sånt med:-) kanske en konstig blandning men så får det bli:-)

                                       sallad med allt från gurka, oliver och jordgubbar

Enkel och god Fläskfile med bacon snurrad runt hela. Soltorkade tomater och feta ost inuti i skåran som man skär och massa honungs marinad på hela .. Ser inte så god ut innan den har varit inne i ugnen 1 timme (175 grader)



Efterätt blir det tårta och kanske lite vin. Jag har ju barnvakt och funderar kanske på om jag ska ut ikväll .. men känner jag mig själv rätt så blir det Let´sDance och sedan sängen :-)  men vi får se, kanske borde chocka kroppen med två kvällar i rad. Hi hi 


Kraaam så länge






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar