söndag 15 april 2012

Därför ..


Igår var ingen dag jag kände för att dela med mig av mig själv. Konstigt det låter. Men jag e inte den person som "spelar ett spel" ..  Visst skulle jag kunnat hittat på något positivt att skriva bara för att skriva men så funkar inte jag!

I dag känns allt bättre.
Att inte sova bra och samtidigt ha ont och barn som gnäller och skriker och bråkar så huvudet sprängs hör till, jag vet!
Fick ett fint sms av bästa mamma när de satt på planet igår då jag faktiskt bad om ursäkt att jag varit en "suris hela dan"
- Kin, du e jämt så glad annars. mm mm och då kom mina tårar och jag kände att jag var tvungen att gå och sova (klockan 21) ....  för jag förstod att det var det enda som kunde hjälpa denna "surpuppa"

Idag e nya tag!! Fick mina heliga 8,9 timmars sömn och det känns genast bättre:-) Då klarar man av motgångarna som kan dyka upp under dagen....

Vi hörs senare, Ha en mysig Söndag!

2 kommentarer:

  1. Hej Kin!
    Hoppas du får en toppendag :)
    Kram Anna
    http://blogg.amelia.se/cancerbloggen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna och tack för tipset till din blogg! Kraam Kin

      Radera