tisdag 17 april 2012

cyklar och min gudson


Idag hämtade jag även min fina gudson Alexis på förskolan. Eftersom han och Julia går på samma dagis funkar det ju hur bra som helst !!

                     Här Alexis och hans mamma Paula som blivit en av mina närmaste vänner!!
       Snart kommer nog Paula och hennes dotter som är bästis med Jane... krångligt det blev :-)

Nu är cyklarna som sagt framtagna igen... Jane vill ha en större cykel. Den gamla tycker jag hon skulle kunna ha ett år till men jag tror det beror på att hon inte vill att JAG cyklar på hennes "lilla" som hände några gånger förra säsongen........ men varför då ?? Hon kanske har lite rätt, det är ju lite lättare om inte annat för mig att cykla på en 20 tum eller 24 tum istället för en som är 16 !!




Vad tiden går fort, jag kommer ihåg det som igår....  Lite typiskt när dessa damer så klart dök upp framför mig. Jag som laddat med "bra fart" :-)

Söta, snart är vi där själva .............


Nu ska jag fixa middag, Kraaam


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar